LETADLA
Zlín Z-50M
Letoun Z-50 M je celokovový jednomotorový dolnoplošník s pevným
dvoukolovým podvozkem. Je určen pro provádění akrobatických obratů
v rozsahu požadovaném pro akrobatické soutěže. Pohonnou jednotkou je
letecký, vzduchem chlazený, šestiválcový invertní motor s kovovou
dvoulistou automaticky stavitelnou vrtulí V503A o průměru 2,0 m.
Počet míst | 1 |
Rozpětí křídel | 8.58 m |
Délka | 6.96 m |
Výška | 1.985 m |
Prázdná hmotnost | 540 kg |
Maximální vzletová hmotnost | 700 kg |
Cestovní rychlost | 234 km/h |
Maximální rychlost | 305 km/h |
Vytrvalost | 1h 20min |
Dolet | 230 km |
Pohonná jednotka | M-137AZ |
Maximální výkon | 133 kW |
Super Decathlon
Bellanca Decathlon je hornoplošník americké výroby s pevným podvozkem.
Jde o cvičný akrobatický stroj, který snese přetížení +6g až -5g.
Počet míst | 2 |
Rozpětí křídel | 9.8 m |
Délka | 7 m |
Výška | 2.3 m |
Prázdná hmotnost | 608 kg |
Maximální vzletová hmotnost | 885 kg |
Cestovní rychlost | 206 km/h |
Maximální rychlost | 320 km/h |
Vytrvalost | 4 hod 40min |
Dolet | 906 km |
Pohonná jednotka | Lycoming AEIO-360-H1B |
Maximální výkon | 134.2 kW |
Cessna C-172
Cessna 172 Skyhawk je lehký jednomotorový letoun, který vyrábí Cessna Aircraft Company. Byla vyvinuta z Modelu 170, který poprvé vzlétl roku 1947. Její poznávací znaky jsou: větší trup než dřívější model 140, výkonnější motor. Model 170A měl celokovová křídla, což se později stalo standardem pro všechny jednomotorové Cessny. Cessna 170B byla vybavena většími klapkami a v roce 1956 dostala tříkolový podvozek a stala se Cessnou 172.
Počet míst | 4 |
Rozpětí křídel | 11 m |
Délka | 8 m |
Výška | 2 m |
Prázdná hmotnost | 767 kg |
Maximální vzletová hmotnost | 1043 kg |
Cestovní rychlost | 180 km/h |
Maximální rychlost | 296 km/h |
Vytrvalost | 5h 50min |
Dolet | 1065 km |
Pohonná jednotka | Lycoming O-320-E2D |
Maximální výkon | 150 kW |
Skyleader 400
SKYLEADER třídy JA-400 je inspirovaný designem závodních vozů s novými prvky jako půlená kabina vyklápěná do boku. Sportovní nádech letadla potvrzují i agresivní kryt motoru, jednoduchý přístrojový panel a nový pevný stabilní podvozek. Letoun má lichoběžníková křídla s nádržemi s celkovým objemem 80 (120) litrů. SKYLEADER 400 je určen hlavně pro pilotní výcvik, rekreační létání nebo speciální operace.
Počet míst | 2 |
Rozpětí křídel | 9.1 m |
Délka | 6.3 m |
Výška | 2.36 m |
Prázdná hmotnost | 320 kg |
Maximální vzletová hmotnost | 600 kg |
Cestovní rychlost | 175 km/h |
Maximální rychlost | 260 km/h |
Vytrvalost | 4.5 h |
Dolet | 850 km |
Pohonná jednotka | Continental O-200D |
Maximální výkon | 100 kW |